ערב קידום בריאות בשיתוף רבני הקהילה בנתיבות

עפר גדנקן No Comments on ערב קידום בריאות בשיתוף רבני הקהילה בנתיבות

בכנס שנערך בנתיבות בהשתתפות רבני הקהילה ומכבי שירותי בריאות, השתתפו ראש בית ההוראה הרה"ג רבי יואל חברוני שליט"א, הפסיכיאטר המחוזי ד"ר שחר רובינזון ומוביל השירות בנתיבות ר' לירם פרטוק, שהנגישו ידע מקצועי ורלוונטי בעניין התמודדות בבריאות הנפש, וכן העלו על נס את פועלה של מכבי ואת פריסת השירותים הרחבה בעיר.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשיתוף עם בית ההוראה בראשותו של הרב יואל חברוני שליט"א ובהשתתפות מכבי שירותי בריאות, נערך כנס יסודי וחשוב בקהילה, בו העלו את נושא בריאות הנפש וסימפטומים לזיהוי תחילתה של התמודדות בנפש, במטרה לפנות לייעוץ וטיפול כבר בשלבים המוקדמים של ההתמודדות.

ראש בית ההוראה הרה"ג רבי יואל חברוני שליט"א בסיום דבריו הרחיב בשבחה של מכבי, בהיותה קשובה ועירנית לצרכי החברים בעיר בכך שמנגישה את כלל השירותים הנדרשים והודה למוביל השירות בעיר ר' לירם פרטוק על עשייתו למען העיר נתיבות ולמען הקהילות השונות בעיר.

ד"ר שחר רובינזון – הפסיכיאטר המחוזי מסר הרצאה מרתקת של למעלה משעה, בנושא בריאות הנפש, ועל סימפטומים המעידים על תחילתה של התמודדות נפשית, כדי שיתאפשר להעניק את העזרה והייעוץ הרלוונטיים עוד בתחילת ההתמודדות, ועל דרכי הטיפול בהתמודדוית אלו.

מוביל השירות בעיר ר' לירם פרטוק, שיתף את הציבור על נכונות מחוז דרום לסייע ככל שניתן לתושבי העיר, על ידי הרחבת שירותים, הרחבת זמינות במרפאות הקהילה, הוספת רופאים מומחים בהתאמה למגזר ועוד ככל שיידרש. כמו כן הזכיר בדבריו את המרכז הרפואי הענק העתיד להיפתח בעוד כחודשיים בעיר בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כדרכה של מכבי. בנוסף, הרחיב בדבריו בחשיבות ביצוען של בדיקות מקדימות לגילוי מחלות למיניהם, דבר שמסייע משמעותית בריפוין.

בסיום דבריו הודה ר' לירם פרטוק לראש בית ההוראה הרה"ג רבי יואל חברוני שליט"א על שיתוף הפעולה ההדוק בין מכבי ובין רבני הקהילה. כמו כן הודה למנהלת המחוז, למנהלת המרחב, ולמנהל מגזרים במכבי ר' אריה קליין על עזרתם ודאגתם התמידית לפיתוחה של מכבי בעיר ועל הנגשת הרפואה לתושבי הקהילה.

מנהל מגזרים מחוז דרום במכבי שירותי בריאות – ר' אריה קליין "מכבי מקדישה משאבים רבים לקידום הבריאות בקהילה, בהעלאת המודעות בכל נושא בריאות הן בגוף והן בנפש. אנו גאים על הנגשת כל השירותים הנדרשים לתוך השכונות, ובאופי ורוח הקהילה, דבר שחוסך זמן וטירחה. מכבי תמשיך להיות קשובה כל העת ולהנגיש את כל הנדרש לרווחת כלל החברים".



0 תגובות